Terug

Eijerkamp streeft ernaar om de online klantbeleving in lijn te brengen met de offline beleving. In de stenen winkels wordt veel aandacht besteed aan een unieke, sfeervolle beleving voor de klanten. Maar online ontbreekt deze ultieme Eijerkamp sfeer nog. Daarom sloegen Eijerkamp en FACTICX de handen ineen! 

Co-creatie: Het geheim achter het nieuwe design 

De nauwe samenwerking met Eijerkamp was the key to succes. Door verschillende workshops kwamen we samen tot de kern van de uitdaging. Ons designteam dompelde zich onder in de wereld van Eijerkamp door onder andere de fysieke winkels te bezoeken. In onze ogen een must om op deze manier de klanten van Eijerkamp te doorgronden en te begrijpen. Met deze goede voorbereiding zijn onze designexperts aan de slag gegaan. Ook de wekelijkse sessies hebben bijgedragen aan het nieuwe creatieve design, dat inspeelt op de klantbehoeften en het merk Eijerkamp ademt.  

De samenwerking tijdens dit project was heel intensief, wat het resultaat én de opleversnelheid zeker ten goede is gekomen. Het was heel fijn om zowel vanuit marketing en visueel oogpunt als vanuit de techniek samen te werken, een bijzondere ervaring met een prachtig resultaat! 

Marloes Eijerkamp
Marketing & Communicatie

Een unieke woonbeleving 

Het resultaat? Een unieke woonbeleving die van je scherm afspat! De offline winkels en de online webshop zitten weer op één lijn. De uitstraling, sfeer en beleving is online voelbaar. Klanten ervaren nu een consistent merkgevoel, ongeacht waar of hoe ze in aanmerking komen met Eijerkamp. Het gevoel klopt. 

Samen verder praten?

Neem contact op met Ton, Lead Design & CX
Contact met TonJa, ik wil contact