Terug

Waarom kiezen voor Spotler Activate (Squeezely)? 

Met Customer Data Platform Spotler Activate heb je zelf de touwtjes in handen over alles wat klantdata, customer journeys en on-site personalisatie betreft. Je webshop kan makkelijk gepersonaliseerd worden op basis van betrouwbare data uit alle (marketing)kanalen. Binnen deze marketing technologie tooling worden klantgegevens verzameld en verrijkt en creëer je een 360 graden klantbeeld. Daarmee zijn er tal van mogelijkheden om gepersonaliseerde campagnes op te zetten richting advertising en marketing automation. 

Hoe benut FACTICX de kracht van Spotler Activate? 

Hoe wij Spotler activate toepassen? Bij een integratie zorgen wij er eerst voor dat jij jouw klantdata en gedrag van de bezoekers goed worden opgeslagen. Kwalitatieve data integratie is hierbij essentieel om ervoor te zorgen dat de vervolg acties voor zichtbaar resultaat zorgen. Op basis van deze data werken we in samenwerking met jouw een personalisatie strategie uit. Hierbij zorgen we dat je in alle fases van de customer journey een impactvolle boodschap kan overbrengen. Met aanvullende dashboarding verzorgen we jou inzicht in de prestaties en signaleren we kansen voor verdere optimalisaties. 

Hoe draagt Spotler Activate bij aan jouw succes? 

Zodra je personalisatie goed toepast zul je hier als organisatie, maar zeker ook als bezoeker, al snel van profiteren. Gepersonaliseerde, relevante content draagt bij aan een optimale shopervaring, zorgt dat bezoekers langer blijven hangen op de webshop en vergroot de kans op herhaalaankopen. Kortom; klantgerichte personalisatie met behulp van Spotler activate heeft een positief effect op jouw conversie en gemiddelde orderwaarde. 

Ontdek meer over Spotler Activate

  • 360 graden klantbeeld creëren 
    De combinatie van CRM-data en klikgedrag zorgt voor een compleet 360 graden klantbeeld. Binnen Spotler Activate kun je zelfs inzoomen op klantniveau en verrassende personalisaties inzetten. 
  • Doelgroepen segmenteren 
    Door het bezoekersgedrag te analyseren en bezoekers met hetzelfde gedrag te segmenteren, ontstaan concrete doelgroepen waaraan je direct acties kunt koppelen.  
  • Journey Builder effectief inzetten 
    Door het aanhaken van een e-mailmarketingtool zoals Spotler, kan je marketing automation eenvoudig toepassen, in de breedste zin. Binnen de Journey Builder kun je stroomschema’s samenstellen voor verschillende scenario's met triggers en acties als notificaties en e-mails.  
  • Producten aanbevelen 
    Met Spotler Activate kun je productaanbevelingen op je webshop of andere kanalen tonen die aansluiten bij de fase van de customer journey waarin de bezoeker zich bevindt. Zo zijn deze altijd relevant! 
  • Kanalen synchroniseren 
    Spotler Activate beperkt zich niet tot het eigen platform. Juist door koppelingen met externe kanalen als een e-commerce platform en marketingtools ontstaat het beste resultaat. 
  • Personaliseren 
    Met de personalisatietools in Spotler Activate kan jouw webshop worden ingericht op een individuele bezoeker, rekening houdend met bezoekersvoorkeuren en de fase in het aankoopproces. 
  • A/B testen 
    Dankzij volautomatische A/B testing wordt duidelijk welke variant of actie werkt en welke niet. Dit geeft de conversie een boost! 
  • Bezoekers overtuigen 
    Spotler Activate maakt het mogelijk om realtime met je webshop bezoekers te communiceren en ze te overtuigen tot het doen van een aankoop. Dit kan bijvoorbeeld door de (beperkte) voorraad van een product te tonen of aan te geven wanneer het product voor het laatst gekocht is. Allemaal conversie triggers die de bezoeker over de streep kunnen trekken.