Terug
Wij weten wat werkt 15+ jaar e-commerce ervaring

Veel verkeer, weinig omzet? Gaan de bezoekers over tot aankoop of haken ze voortijdig af? Tijd om meer waarde te halen uit het verkeer op jouw webshop, tijd om jouw conversieratio een boost te geven.  

Wat is de eerste stap naar hogere conversie? 

Waar haken de bezoekers af? Wat is het obstakel? Waarom willen ze niet verder gaan? Samen gaan we aan de slag met een datagedreven aanpak. We duiken in jouw web analytics en gebruiken heat- en scrollmap analyses. Zo achterhalen we hoe jouw bezoekers door de webshop heen klikken en waar ze afhaken. Met surveys, interviews of usertesting beantwoorden we de waaromvraag. Zo ontdekken we waar de echte knelpunten zitten. En die verbeteren we met elkaar.   

Optimalisaties die het verschil maken 

We weten waar en waarom de bezoekers afhaken. In samenwerking met jou gaan we aan de slag met het bedenken en creëren van optimalisaties die relevant zijn voor jouw bezoeker. Onze 15 jaar ervaring en technische en creatieve expertise komt hier uitstekend van pas. Optimalisaties doorvoeren, a/b testen of on-site personaliseren tot gewenst resultaat in een continu proces. Zo maak je flinke impact op jouw conversie! 

Wat levert conversie optimalisatie jouw op?  

Conversieverhoging met slechts een paar procentpunten achter de komma lijkt weinig, maar heeft al grote impact. Tel uit je winst; een half procent conversiegroei op je huidige bezoekers doorgerekend naar bruto-omzet. Dit levert serieuze groei op en minstens zo belangrijk: je wordt relevanter voor jouw doelgroep. Bezoekers hebben een betere ervaring en worden klant. Misschien zelfs trouwe klant. De inzet van Automation & Customer 360 gaat je hier nog verder bij helpen.  

Wil jij jouw conversieratio ook een boost geven?

Neem contact op met Arjo, Lead Digital Marketing / Operational Lead
Contact met ArjoJa, ik wil contact